Sagan om ringen EXTENDED

Då jag inte är rikaste mannen på jorden så bestämde sig jag och Annie för att ha en filmkväll och inte vilken sorts filmkväll som helst utan Sagan om ringen-maraton. Så jag tankade ner samtliga filmerna (Extended cut) och kopplade upp datorn till tv'n i vardagsrummet.

Vi laddade med en påse godis, en påse chips, två flaskor cola och grymt god mat som jag lagade. Och sen körde vi igång.

Och för er som inte sett samtliga extended-versionerna av Sagan om ringen utan någon sorts drogpåverkan så kan jag säga till er att det är rätt påfrestande. Det tog sammanlagt 12 timmar att se alla filmerna och efter ca tio timmar satt jag och Annie och pratade med Golum medan jag sjöng Imse vimse spindel för mig själv.

Nu är det dock bara en fråga som kvarstår: Vad för filmserie kan man mer se som maraton? Ge mig tips umkay!?

PEACE

Kommentarer
Postat av: Beccan

Harry potter ^^?

2008-10-18 @ 16:23:45
URL: http://ninjaberit.blogg.se/
Postat av: Marcus

saw kanske (?)



spindelmannan



ALLA batman-filmerna?



kommer inte på fler nu...lr jo , fredagen den 13:de

så får ni ju en rätt bra stund att imsevimsa på...XD

2008-10-19 @ 15:59:32
Postat av: Anton

Jo jag har tagit upp dom här alternativen med Annie.. Spindelmannen kan ju gå men helt seriöst så är dom inte så jättebra.. Batman-filmerna är ju dock en annan femma, egentligen bara Batman Forever som är kass men ändå sevärd.. Fredagen den 13:e är ju lite sådär va? Är inte så överförtjust i just skräckfilm..

2008-10-19 @ 16:26:54
URL: http://cuttingthecrap.blogg.se/
Postat av: Oliver

Alla star wars filmerna

2008-10-19 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0