Anton

Vi kan väl lika gärna göra denna bloggen lika ruttet tråkig och sketen som vilken annan blogg som helst. Med ointressanta inlägg om vad jag gjort och hur jag känner mig.

Fast med en attityd lika vass som rakbladet din mamma skär sig på för att hon tvingas leva med tanken av att det är hon som satte dig till världen!

Så! Vem i helvete är nu denna Anton som skriver i detta rötägg till blogg? Vem fan tror han själv att han är? Och har han egentligen något att komma med?

Ja jag är inte mer än vad jag är, jag är snart 22 år (Om en månad) och ärrad för livet. Hur och varför jag blev ärrad för livet tänker jag inte gå in på. Men ni som kommer läsa här kommer märka att det är så det är!

Men för att komma tillbaka på spåret så vet ni iaf hur gammal jag är nu. Men utöver det så är egentligen det lättast att beskriva mig som en säljare. Och vad jag menar med det är att jag säljer mig själv som den bästa horan nere på Rosenlundgatan hela tiden och med varje ord jag säger. Jag är en hora och jag gillar det! För nästan allt jag säger och uttrycker har en baktanke och finess bakom sig, kanske för att charma dig eller kanske för att jag bara vill att du ska reagera!

Fast vad vet jag, sådana är kanske alla, bara det att ingen vill erkänna det.

Har jag något att komma med då? Vad tror du själv? Själv tror jag inte det. Vem fan har något att komma med över huvud taget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0