Enough!

Har jag tappat det innan jag ens har vidrört det?

Min blogg är än så länge rätt värdelös. Jag spottar ut inlägg om vad jag ska göra under helgen, vem fan bryr sig?

Trodde du att detta skulle bli en jävla dagbok? Då kan jag berätta vad jag har gjort idag: Promenerat, inte duschat, lagat mat och sett fotboll.

Men det är nog knappast för att man vill veta vad jag har gjort idag man vill läsa min blogg, jag är för helvete en bättre person än så!

Nej i detta mörker som kommer krypande inpå oss som Jack The Ripper efter en oskuld så bör ju tankarna flöda. För vad jag gör i de här tider är att tänka, oftast bittra tankar och mycket hat mot alla idioter. Trotts att jag ler, skrattar och spelar min image så känner jag ändå en avsmak för denna värld.

För den som inte ser hur fucked up världen egentligen är, är förmodligen bara korkad. Det man måste göra är att älska att hata den. Man måste vara en sadist för att orka leva. I alla fall om man verkligen funderar på meningen med livet och varför vi gör sakerna vi gör, och vem fan gör inte det ibland?

Men till avslut nu väljer jag att citera min favoritbloggare Prankmonkey "Hjulet snurrar men hamstern är död".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0