Homosexuell med stil eller iaf nästan

Jag var rätt duktig nu och ringde faktiskt en läkare för att boka en tid. SUCCESS nu är det bara fixa iordning min ekonomi med.

Hur som helst så är mitt hår förbannat slitet för tillfället. Och då jag faktiskt tycker om att vara lite brudig ibland så tänker jag lägga mig i ett bad, tvätta mitt hår och sedan göra en inpackning. Homosexuellt tycker du, astufft tycker jag. Kanske ska jag ta mig en cosmo också när jag ändå håller på, varför inte liksom?

Om det inte vore för att jag är totalt jävla horfattig och inte ens har råd med mat då.

Och röksugen är jag också, jävla skit det här!

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, det här inlägget fick förgylla min dag, tack!

2008-10-07 @ 00:37:52
URL: http://emily.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0