Uppdraget

Du kanske tror att jag är helt jävla perfekt? Det skulle iaf jag tro om jag var du. Men skenet bedrar, fan det är ju bara en image!

Jag är en jävla idiot utan självdiciplin, som bara behöver göra något så simpelt som att gå upp på morgonen och ringa ett jävla samtal för att få både pengar, hjälp och mediciner mot mitt psyke som äter upp mig själv.

Men det ska då fan inte vara lätt. Nejdå, skjut upp det i flera månader istället och hoppas på att det löser sig själv istället!

Nej, imorgon hoppas jag fan att jag gör som jag tänkt och för att motivera mig själv så lovar jag nu att inte idka några sexuella handlingar föräns det är gjort. Och då jag har föga förhoppningar om att bli förförd av en vacker dam under dom närmaste timmarna så inkluderar detta löfte också självbefläckning!

Så imorgon ska jag ringa soc!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0