Yeedawg!

Ja alltså det är ju alltid kul att skriva och jag brukar alltid skriva rätt jävla för mycket. Och när man skriver för mycket så får man skit för det! DET HÄNDE MIG!

Ni som läst min blogg tidigare vet ju att jag publicerade en lång text om hur jag växt upp och vad jag gått igenom. Detta uppskatta inte varken far, mor eller andra släktingar och jag blev ombedd att ta bort det. Vilket sårade mig rätt hårt då jag anser att om jag vill att världen ska veta vem jag är så ska fan världen veta vem jag är på riktigt också!

Men nu går livet vidare och även jag strosar efter i min egna takt och tänker fan inte låta vem som helst läsa vad jag skriver längre! Så nu hoppar vi över det där med efternamn och fokuserar på texter istället.

Så ny blogg och nya ämnen?
Nja så blir det nog inte egentligen. Ny blogg javisst, nya ämnen? Nja det tror jag inte jag är fortfarande samma person. Kanske mer vuxen för var dag, men knappast mindre elak och barnslig.

Så vad ska vi då välja att skriva om? Det vette katten! Men roligt kommer det nog bli. Så kom igen, peppa mig, få mig skriva mer, eller varför bara inte komma hit och agera som min musa!

PEACE / Anton

Kommentarer
Postat av: åsa

skriv en bra övertalning till varför jag ska offra mitt välmående för en dag på cirkus.

2008-09-16 @ 02:32:25
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0